Gavekort

Står du og mangler en gave til en kreativ person eller står et kursus på din egen ønskeliste, så er et gavekort til skolens kurser en oplagt gaveidé.
Bestiller du til og med 20. december, får du tilsendt et gavekort, som du selv kan printe ud. Bestiller du efter den 20. december, får du en automatisk tilmeldingsbekræftelse tilsendt, som du evt. kan vedlægge i eget kort.
Ønsker du at købe et gavekort, er det muligt inden jul at købe gavekort på skolens hjemmeside på hhv. 500, 750 og 1.000 kr. Dette kan købes via følgende link: https://skolenforkreativfritid.dk/kurser/?cat=gavekort#!/.
Ønsker du at købe gavekort på andre beløb end nævnt her, kan du kontakte os pr. mail; info@skolenforkreativfritid.dk til og med den 20. december. Det samme gælder, hvis du ønsker at bestille til et specifikt kursus.

Skolen for kreativ fritid
Industrivej 13